martes, 27 de enero de 2009

Zamorako osaba

Kaixo Josu, andereñok agindutako elkar-hizketa egin behar diot Euskaditk kanpo jaio den pertsona bati .Beraz zuri egingo dizut ;prest zaude?

1.Zenbat urtekin joan zinen Zamoratik?
-10 urte nituenean joan nintzen etxetik.
2.Zergatik joan zinen Zamoratik?
-Garai hartan oso gogorra zen bizitza bai hirietan bai herrietan , horregatik nire gurasoek fraide ikastetxe batera bidali ninduten.
3.Familia utzi zenuen Zamoran?
- Bai , familia osoa;bueno egia esan batzuk joanda ziren beste leku batera.
4.Lagun asko zenituen edo zerbait berezia?
-Bai lagun asko utzi nituen, lagunaz aparte nire haurtzaroa utzi nuen bertan.
5.Gogorra iruditu zitzaizun Zamoratik joatea?
-Bai, oso. Baina umea nintzenez, abentura bezala hartu nuen; gero etorri zen gogorrena.
6.Zergatik Gasteizera eta ez beste leku batera?
-Beno, atera nintzenean bi aukera nituen; edo Zamorara bueltatu edo Gasteizera etorri nire arrebarekin bizitzera eta zergatik ez probatu?
7.Zer egin zenuen Gasteizera etortzean?
-Merkataritza ikasketak egin nituen.
8.Zenbat urte daramatzazu hemen?
-Hogeita hamar urte gutxi gora behera
9.Asko kostatu zitzauzun harremanak egitea Gasteizen?
-Hasiera batea asko kostatu zitzaidan baina azkenean ez bakarrik lagunak baizik eta gaur egun daukadan emaztea ezagutu nuen.
10.Euskeraz hitz egiten dakizu?
-Ez , ez dakit.
11.Oztopoa izan zen Euskeraz hitz egiten ez jakitea ?
-Ez, orain arte lana daukat eta nire semeek euskeraz hitz egiten dakitenez ikasi ahal dut nahi dudanean.
12.Non nahiago duzu bizitzea, Zamoran edo Gazteizen ?
-Erderaz esaten den bezala”El buey no es de donde nace sino de donde pasta” eta orain ni emengoa zentitzen naiz.

3 comentarios:

Zuzendaritza Abendaño dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Zuzendaritza Abendaño dijo...

Hau guztiontzat da.
Zuen lanak irakurri ditugu.Oso interesgarriak dira. Jarraitu horrela. Aurrera bostgarren Dko neska mutilak. (eta andereñoa)

6. mailakoak dijo...

Eskerrik asko!