martes, 27 de enero de 2009

Carlos, 2.D

Nik Carlosi, 2.D mailako lagun bati, egin diot elkarrizketa eta hauek izan dira egin dizkiodan galderak:

1. Zergatik etorri zinen hiri honetara?
-Nire aita eta ama Colombian ez zutelako diru askorik.
2. Harrera ona egin zizuten edo sailtasunak izan zenituen?
-Ez, harrera ona egin zidaten eta ez nuen sailtasunik izan.
3. Gustatuko al litzaizuke jaioterrira itzultzea?
-Bai, baina nire ikastolako lagunekin.
4. Euskeraz hitz egitea gustatzen zaizu?
-Bai, baina ez dut asko ikasi oraindik.
5. Hasieran ondo konpontzen zinen zure lagunekin?
-Bai, batzuekin izan ezik.
6. Abendaño ikastola zuek joaten zineten ikastolaren antza dauka?
-Ez, ez dauka antzik.
7. Zer ohitura gustatzen zaizu Gasteizkoa Colombian ez zegoena?
-Olentzeroaren festa gustatzen zait nik Colombian ez neukalako.
7. Zaila iruditzen zaizu ikastolan egiten dituzun gauzak?
-Ez, gehienak ez.

No hay comentarios: