martes, 27 de enero de 2009

Amonari elkarrizketa

Nik nire amonari egin diot elkarrizketa.Amona,Galizian bizi zen,Camposancosen(Laguardia ondoan,Miño ibaiaren bukaeran).Ezkondu eta jarraian Lekeitiora etorri aurretik Bartzelonan bizi izan ziren bi urtez.Han jaio zen nire osaba.
Bartzelonatik Gizaburuko baserri batera etorri ziren bizitzera eta handik Lekeitiora.
Han jaio zen nire aita.
1.958-an nire aitona Ameriketara joan zen eta artzai lanetan sei urtez egon zen.Handik aitona etorri zenean Durangora joan ziren bizitzera eta han egon ziren sei urtez.Gero Lekeitiora bueltatu ziren eta han bizi da orain.
Bere herrira itzitzultzekotan,familia bizitatzeko bakarrik itzuliko zela esan zidan.
Lekeition oso pozik bizi dela eta bertokoa zentitzen dela orain.
Beste gauza bat ere esan zidan,beraien herriko ohitura egun berezietako janaria;beraiek hiltzen zuten oiloa,eta inauterietako mozorro simple batzuk.Garai hartan ez zeukatelako aukera askorik.

No hay comentarios: