martes, 27 de enero de 2009

Eukeni

Nik Eukeniri egin diot elkarrizketa , nire futbol taldeko lagun bati .
-Nongoa zara , Eukeni ?
Ni Afrikakoa naiz , Saharakoa .
-Zenbat urte dituzu ?
Hamar urte ditut .
-Noiz etorri zinen Gasteizera ?
Bost urte nituenean etorri nintzen .
-Zergatik etorri zinen hona bizitzera ?
Pobrezia eta gerra zegoelako.
-Zer izan zen zailena iritisi zinenean?
Zailena izan zen ez nuela inor ezagutzen eta ez nituela lagunik izango
-Nola etorri zinen hona?
Lehenengo Kanariar uharteetara joan nintzen eta gero hegazkinez hona
-Zer da gehien gustatzen zaizun gauza Gasteiztik?
Niri alde zaharra gustatzen zait.
-Gustatuko litzaizuke zure herrialdera itzultzea?
Ez zeren gerra eta gosetea dago eta bestetik bai familia ikusteko.
-Ze jai gustatzen zaizu?
Niri Zeledon gustatzen zait.
-Ondo moldatzen al zara lagunekin?
Bai, oso ondo
Agur eta eskerrik asko Eukeni.

No hay comentarios: