martes, 27 de enero de 2009

Damian

Elkarrizketa hau nire eskolako lagun bati egin diot
1-Noiz etorri zinen Gasteizera?
-2008ko iraiaren 2an etorri nintzen Gasteizera.
2-Non jaio eta bizi izan zinen hona etorri baino lehen?
-Ni Colonbian bizi nintzen aita-ama eta gainerakoekin
3-Tristea iruditu zitzaizun hona etortzea bizitzera?
-Alde batetik bai eta bestetik ez.Bai familiakoei agur esan behar nielako, eta ez hemen hobeto bizi naizelako.
4-Polita iruditu zitzaizun Gasteiz edo itsusia?
-Niri oso polita
5-Erreza iruditu zitzaizun lagunak egitea?
-Niri erreza iruditu zitzaidan lagunak egitea.
6-Zein da egin zenuen lehenengo laguna?
-Aitor, Aitor izan zen egin nuen lehenengo laguna.
7-Lehen hasieran zure anaiarekin ikusten zintudan jolasten, ondo eramaten al zara zure anaiarekin?
-Bai, bai oso ondo eramaten naiz nire anaiarekin.
8-Patioetan bakarrik uzten zaituzte lagunek?
-Ez, lagun onek ez naute bakarrik uzten.
9-Euskara ikastea zaila edo erreza iruditzen zaizu?
-Momentuz erreza iruditzen zait
10-Lagunekin euskaraz hitz egiten alduzu?
-Klasean bai baina patioan ez.
11-Zergatik ez?
-Holan ateratzen zaidalako.
12-Nola pasatzen duzu patioan?
-Nik patioan ondo baino hobeto pasatzen dut.
13-Neskekin jolasten ahal duzu?
-Apenas jolasten dut neskekin

ESKERRIK ASKO DAMIAN

AGUR!!!!

No hay comentarios: